Lördagmorgon.

Sitter här och läser lite grann på olika sidor och lyssnar på musik ska strax äta frukost sen börja göra mig irodning för lite jobb. Har redan hunnit vara ute på en morgonpromenad imponerad av mig själv!!=) Hade ingen promenad kompis så jag ringde Ronny som jag kunde vara lite social med och i övermorgon åker han till varamare bredgrader jag är väldigt avvis på han=) Men snart så åker vi också lite över två veckor kvar wiii!

Är ensam hela helgen och har även ingen bil så jag känner mig väldigt låst förtillfaället men ringde Jessi och gullig som hon är ska hon köra mig till jobbet och mamma ska hämta mig!=) Sen Måste jag förbi mamma och äta lite tårta eftersom Roger fyller år så det blir braa!!!=)

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0