Stress stress..

Idag är der verkligen stressigt här i kos. Jag är sjuk hemma från jobbet. jag fyller år imorgon men har tårta idag massa folk ska komma, plus att vi inte har hunnit packa nått och imorgon åker vi till turkiet. Haha! Men vad ska man säga det är jag i ett nötskal jag gör jämt så här lär mig aldrig fast jag borde ha gjort det vid det här laget.

Helgen min var lugn som bara den kan bli fast det är den ju varje helg nuförtiden antingen så jobbar jag eller så är jag fär trött för att orka gör några utsvängnigar och det är trist och skönt på samma gång. I lördags gick jag och la mig tio verkligen pensionärs varning här men då sov jag till halv ett haha!

Igår hade jag en såndär ångest dag då jag inte riktigt vet hur man ska göra och måste rådfråga andra och helst vill jag att dem tar beslutet åt mig. Men så funkar det ju inte. Men det blev bra ändå men ibland önskar jag att man var liten...Bara ibland!

Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: såffi

kommer ni hit och hälsar på ? eller så får jag ta min pizzaräjzer och komma nånstans ni är !

2008-09-23 @ 15:52:06
URL: http://lanthow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0