Telefonskräck!!!

Jag fasar för att ringa såna där jobbiga samtal som ringa till sjukhus eller nått annant viktigt det tar alltid år innan jag lyfter upp den där luren och slår numret alltid innan jag ringer så måste jag ringa och repetera vad jag ska säga så imorse blev det ronny så fick hjälpa mig haha! Ringt hundra gånger till han tillslut fick jag mod och ringde och det var ju inte så svårt men det är alltid början så är jobbig haha! Vilka världsliga probelm man har.

Idag hade jag en väldigt kort arbetsdag jobbade fyra timmar, så nu sitter jag hem och dricker tranbärsjucie inte nån hitt direkt men då kanske jag slipper gå till doktorn och det är mycket bättre!!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0