Uttråkad.

Sitter och har så tråkigt vet inte vad jag ska hitta på sängen ser lockande ut och bara vila några minuter men jag vet hur det brukar bli sen sover jag flera timmar och är som ett odjur när jag vaknar så jag kan lika gärna hopp över den biten.!

Försöker komma på vad vi ska äta till middag hoppas det bli nått gott iallafall är så tom på idéer när det gäller att laga mat man skulle ha en personlig kock det hade varit fint!=) 

Jag har fortfarande inte varit ut och svängt på mina lurviga det känns som evigheter sen sist  och jag är grymt sugen på en galen utekväll haha!så kanske nästa helg man kan ta en korgrunda hade inte suttit fel måste bara locka med mig nån gissar att Ronny är nog less på allt som har med alkohol och göra när han kommer hem eftersom dem har partajat mycket i Aiya napa!=)

Jag jobbar hela helgen men det ger ju pengar så det bara att le och vara glad att man har ett jobb bara det är ju ett stort plus haha! nu vart det bara en massa svammel.

Ha en kul kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0