Godmorgon min vän!

Har redan hunnit vara vaken i över två timmar har kör David på jobbet imorse eftersom jag inte har nån bil nåmer så får jag låna hans men då betyder det tidiga uppstigningar men det är skönt att bara sitta i soffan och titta på dumburken!

Jag har sån beslut ångest jag ska nämligen köpa en bil och jag vet inte vad jag ska ha för bil eftersom jag är helt lost på bilar.Jag behöver inte ha en sån där häftig bil som har hur snabb motor som heldst utan bara dte går att köra med den jag har en gå g men jag vet inte? Jag har hittat en annan bil på blocket också men dte kostade typ dubbelt så mer och jag känd mig osäker på den ojoj voj vilka värdsliga problem man har!

Solen lyser idag och jag vet inte alls vad jag ska hitta på måste iallfall plocka upp resten av Ikea sakerna jag har köpt och göra iordning här hemma. Igår var jag ute på en långrpomenad men jag hade som sirap i benen måste börjamotionera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0