Mini roadtrip&Vinkväll!

Helgen var en riktig toppen helg. I lördags hade jag en riktig tråk förmiddag längesen jag var ledig och inte hade nått inplanerat for på jysk och kollade på en klocka som är supersnygg men jag vet inte?! Eftre for jag hem till Ronny och föreslog att vi skulle vara nånstanns med bilen for och köpte en mackapå ok och for iväg. Det blev byarna runt haha! En riktig rolig resa men dte hade varit super kul att bila genom hela sverige fast man hade nog varit jävligt less!:)

Sen kom jag på att vi skulle ha vin kväll eftersom jag hade varit och inhandlat det under dagen och svanen var med på det vi satt och drack vin och surrade även fia och jesols tittade förbi och var gulliga och körde oss till korgen sen där var det skit skojj!

Söndagen for jag och David och Martin iväg på en skotertur och leden är ju allt annat än bra flög som en vante där bak och kroppen var alldeles krokig efter den turen men kul var det och vädret var på våran sida!:)

Imorgon ska partystassen på och det ska korkas upp blir nog en kul kväll!







Nu blir det bädden godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0