Bärplockarna!

Skulle ut igår på en lång promenad men när vi ska såg en gubbe plocka blåbär efter björnstigen blev vi så sugna så hopp i bilen och iväg till mamma för att hämta bunkar så vi kan plocka blåbär. Och oj vad det fanns har aldrig sett så mycket och jag är ju inte dirket nått fan av att plocka blåbär men det var riktigt kul men att kan det väl inte bli när Ronny är med haha!

Idag bler det att baka en blåbärspaj och bjuda familyn på det hoppas bara den blir smarrig men jag tror det. Har ju gått med i husmodersförening nu när jag är hemmafru så det enda som jag har kvar är att koka sylt men det tar vi snart:P.

Mysigt när det regnar för engångs skull så man kan bara mysa ner sig och bara vara så skönt!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0