Kväll/natt.

Längesen sist men jag orkar inte skriva eftersom jag inte gör nått vetiigt förutom att jag är på jobbet men snart är det slut och med handen på hjärtat ska jag säga att det ska bli lite skönt faktiskt känner mig enormt sliten och trött för tillfället. Bara jag får vila ett par dar så är jag på banan igen!

Hmm,. Vad har hänt då? Ronny har fyllt år och då blev det fest kan jag lova er krogen var kul men jag blir så jävla irriterad när man ska köa hur länge som helst och hälften kommer in "Vip" det är ju inte cafe opera direkt! Sern tog vi en pizza på 33:An och jag säger åh herregud det var taget som ur en film haha det går inte att beskriva med ord haha!

Var ju även på rehab i plamelund och jag fick äntligen bada som jag har vänatat på det!:)

Blev bara en masa balja!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0