Ledighetskomitten!

Joinar jag just nu!:) Det känns bra jag behöver få vara lite ledig ibland ladda batterierna så man orkar med hela långa vintern då ska jag jobba och jobba så jag har råd med våran utlandsresa för till Thailand ska jag i år! 

idag är det många som börjar skolan igen kommer ihåg hur nervös man var att börja på gymnasiet ny klass ingen man kände läskigt men samtidigt spännande på nått vis tänk redan fem år sen. Jag och David har varit tillsammans fem år vars försvann tiden? Men jag skulle inte vilja byta jag trivs bra som det är nu bara lite mer spontana äventyr så skulle allt vara perfekt!:)

Nu äta lite frukost!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Välkommen, som jag har väntat på snabbköps kassörskan! =)

2009-08-24 @ 23:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0