SKÄRPNING!!

Sitter och läser i genom gamla blogginlägg från 2007 och jag tycker tiden står stilla tycker att ingeting har hänt jag är fortfarande lika förvirrad vet inte vad jag ska bli när jag blir stor vill resa,studera, få ett jobb jag brinner för men har jag gjort nått av det? NEJ!!!

NU 'ÄR DET SKÄRPNING JENNY KARLSSON!!!

Nu jävlar ska jag ta tag i saker och ting jag menar det är ju ingen som kommer hem till en och säger här jag har bokat en resa och allt är betalt bara att sätta dig på planet och fara iväg. Eller att nån har fixat in mig på just den utbildning som passar mig som handen í handsken Nä man måste gör allt själv och bara man har den där VILJAN då klara man allt!!!
Men jag är så feg av mig men det kanske är bra att jag inte jobbar just nu för då kan jag ta tag i saker annars blir det lätt att man bara jobba och jobbar och vips så står man där med ring på fingret, två ungar, en näbbig liten hund och undrar vars fan tog tiden vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0