A goodnight.

Tänk att det är endast två veckor kvar tills tomten kommer iihih! och det är två veckor tills vi åker och gissa om jag längtar fy så skönt jag ska sova sova och åter sova sen ska jag komma tillbaka utvilad pigg och alert och ingen kan gnälla att jag ser trött ut som jag har fått höra nu i ett halvår.

Jag jobbar hela långa helgen så det blir inte mycket till tid över får se om vi kör glögg kvällen på söndag vore ju skitkul men alltid är det nått som kommer imellen som vanligt.

Just nu ser det ut som att jag blir kvar på Coop till sommaren och det är ju jäytte kul att man har ett jobb och en fast inkomst så varför ens gnälla?! Men när fan ska man hinna ta tag i skolan?!!  Och inte bara det jag vet för fan inte ensa vad jag ska läsa nå mer?!! Kan någon svara det åt mig? Jag hde viljat gå till en spå dam så hade hon kunnat spått min framtid vad enkelt det hade varit.

Jag funderar om man skulle ringa nån som vill gå och äta lunch med mig på Nittaya!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0