God jul.!

Sitter här i Ängelholm och har just pratat med mamma jag kan erkänna att lite hemlängtan har jag efter min stora familj men det blir bra det här nångång måste man ju bryta på traditionerna och jag får ju fira jul med David!:)

Idag när vi satt och fika frukost så tittade solen fram gissa om jag blev glad? Jag bra ååhå där är ju solen och himlen var lite blå har aldrig varit med om det i hela mitt 21 åriga liv på julafton men nångång ska det ju vara den första!:) Vi promenerade till Ica och skulle handla nått och då hitta jag ett jätte fint armband så det blev min julklapp till mig själv:P.

Vi har nu suttit och kollat på Kalle Anka och jag sitter och skrattar med åt allt medans dem andra ser lite uttråkad haha! Känner mig som 12 år haha!

Ha en bra julafton!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0