Hit&Dit.

Har verkligen varit en sån dag har varit fram och tillbaka mellan Kullen och Gällivare men jag tror aldrig jag har varit så här social som idag. Slog upp ögonen vid halv elva?!! Panik tänkte nu går hela dagen åt helvete men icke.
For till Ronny med stolarna som jag har haft i några månader blev bjuden på lunch och det var gott eftersom det ekar i vårna kyl så inge frukost, sen for vi och kollade en sista julklapp till min fammo sen vidare till Kullen för att slänga på en tvätt dumpa av han hos hans mommo i Gve. Jag for en snabbis till mamma sen vidare och fika med Malin hann surra lite snabbt. Vidare hem för att slänga på en till maskin sen iväg till Coop för att hämta svärmors julklapp tog med oss mat som vi åt hos svärmor satt och surra ett tag sen blev det bråttom. Järnet till pappa som hade hunnit gå coh lägga sig!!!?? Va FAAAN tänkte jag men han skulle upp tre på natten och jobba så då förstod jag. Pussade en massa på Linus sen iväg till mamma för att fika och julklappen blev mycket nöjd så nu blir det handla en massa nytt:D. Och nu slutligen är jag hemma och vi har nyss packat färdigt nu ska vi bara röjja upp lite plus att jag ska slå in Davids julklapp sen är jag REDO för semester och julen.

Ha en bra jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0