Home sweet home!

Har idag kommit hem från min lilla semester som har varit alldeles underbar!:) Jag behövde verkligen resa iväg och få ta hand om mig själv och bara vara har inte haft ett dugg hemlängtan har bara varit så skönt!:) kändes kul och komma tillbaka utvilad det känns bra!:)

Har shoppat alldelse för mycket där nere men typiskt mig måste bara handla och ha nånting så är det ju alltid, tror jag tävlar lite med mig själv att jag måste ha många påsar med mig hem haha!;) Men nu är det slut handlat på ett mycket bra tag först till våren. Hade behövt rensa min garderob också men usch så jobbigt.

Har hunnit vara på födelsedags kalas idag men födelsedagsbarmet var inte så närvarnade hon  hade fullt upp med sina kompisar som dem tjoade, presenterna dög iallafall tur det:)

Imorgon ska jag till far min och ge julklapaprna åt dem också!:)

Nyår om  två dar vad ska man göra?

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0