Jag drömde en fin dröm.

Vilken dröm jag hade inatt. Drömde att jag var i Thailand på semester vi hade hyrt en liten stuga vid vattnet och det var så varmt och vattnet var sådär jättefint som i resekatalogen men tyvärr var det ju bara en dröm kanske  jag drömde om det eftersom det är svinkallt ute och i lägenheten.!

I tisdags bjöd vi Anthony och Sara på middag vi hade lagat tacos och till det drack vi lite vin och öl kul och kunna göra sånt där mitt i veckan:)

Tänk om en vecka är det julafton helt sjukt jag var igår och handla bort det mesta av julklapparna så det är skönt har bara en kvar och det får jag ta imorgon sne är jag färdig. På söndag ska vi ha lilla julafton hos mamma eftersom jag inte här hemma när det är jul så det blir mysigt äta gröt och goda mackor!:)

tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0