Kanske det är dax...

Om man drömmer om skolan så är kanske dax att börja plugga igen?! Jag har sån lust att läsa upp lite ämnen iallfall matte b känns som att då har man lättare att söka in på skolor hade behvöt läsa upp engelska ockås men man kan inte läsa det på distans så det gick inte. Men nu är ju frågan orkar man plugga plus jobba? det är ju bara ett ämne. Eller så ger jag mig fan på att klara av det helt enkelt är ju bara ett halvår!:) Men nu måste dem svara när jag ringer eller så kanske dem har jullov redan?.

Ska strax bege mig mot stan och handla sista julklappen köpte ne spikmatta åt mamma igår men nått annat ska hon!:) Sen ska jag äta en sen lunch med Dennis och sen är det jobbet men endast fyra skift kvar yeeeyye!!



Visst såg jag annorlunda ut?!

Nu klä på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0