Long time!

Har suttit hopkurad framför one tree hill hela morgonen med levande ljus och frukost mysigt tänk om man skulle göra så varje morgon då skulle jag älska att kliva upp!:)

Vad har hunnit hända sen sist då?`Hmm, jag var på världens roligatse 140 års fest i lördgas och oj vad vi firade det var hur kul som helst sen blev det krogen där allt gick snabbt och jag smakde lite för mycket av dem goda drinkarna men sånt händer!:) Sen blev det pizza och sen vidare var hemma klockan sex på morgonen jag var måttligt slut och har könt mig som en zoomibie hela veckan men är det fets så är det!:)

Har hunnit sätta upp julen nu och igår drack vi glögg myspys i år har jag verkligen julkänsla det är så mysigt helst hade jag viljat slippa jobba så jag hade hunnit göra en massa roliga saker så som glöggkväll,baka, umgås!:) Men man måste ju jobba!

Har även varit och tittat på en lägenhet i söndags men den fick vi inte men ska och titta på två stycken så äntligen börjar det hända saker hoppas jag!

Plikten kallar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0