Mitt vinterland.!

Tycker det är så mysigt när snön hänger ner från träden åh så mysigt. Det är så kul och promenera då också man blir liksom varm i kroppen av myskänsla!:)

Annars då? Jag jobbar och jobbar som vanligt men det är kul och nu ska jag börja få läras mig annat eller helt nytt är det ju inte men nytt på Coop och det gillar jag!:)
Julen har jag försökt få upp men det går lite segt har iallafall satt fram en tomte och hängt upp gardiner men ingen ljuststake dåligt.

Idag har jag mycket på kalendern och göra måste fara och köpa blommor plus presenter sen hem och byta om och vidare till Barrvägen på middag med coppisarna sen hem och nanna kudde.

Börjar nämligen klockan sex imorgon!!! En lördag men det ska nog gå bra sen på kvällen är det fest åh vad jag har längtat och då åker finkläderna på när vi ska fira min älskade farmor.

tjopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0