MmMmM!

Sitter och äter tomtegröt och rostat macka med jucie det är så gott!:) David blir kanske mindre glad när det är smulor i soffan men äsch det är ju bara jul en gång om året heheh! Jag har världens julstämning det bara myser i hela kroppen åh vad jag älskar det!:) Jag har mina ljus tända dygnet runt och dem doftar så gott! Första gången på typ 7 år jag har sån här julstämning:)

Idag har coop julbord men jag skippar det hade varit kul och gå men jag jobbar och blev snäl att ta ledigt men det handlar om tvåtusen spänn och jag är ju inte dirket nån lover för julmaten ändå! Nån måste ju jobba så är det ju.

Nu ska äta upp sen lyssna på lite bra musik innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0