Nytt år!

Imorgon känns ju bra. Nu har vi iallafall en liten plan om morgon dagen så det känns ju bra man vet vad man ska börja med sen får vi se vad som händer under kvällen?:) Börjar iallafall dagen med ett långt jobbar pass känns ju sådär lagomt kul men sen är jag ledig två dar:)

Jag är ingen sån där människa som gillar att ge nyårslöften eftersom jag ladrig håller dem det går MAX en vecka sen är man på ruta ett igen så jag har gett upp sånt för länge sen.

Men nu så tänkte jag inte ge nyårslöfte utan det är en order från mig
1. Börja träna är ett måste känner mig som en valross för tillfället.
2. Vara lite mera ego och kunna säga NEJ!!!
3. Sluat stressa.

Tror ni att det kommer funka?!

Bjuder på nån bild från förra nyåret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0