Ledig.

Är ledig nu i fyra dagar kan inte komma ihåh när jag var ledig så här länge sist! Det ska bli jävligt skönt iallfall

Första veckan har jag klarat av engelskan och det känns riktigt bra så hoppas det håller i sig och att jag kämpar på men det ska nog gå bra det här!=) Har ju min privata engelska lärare som hjälper mig när jag behöver hjälp och uppmuntring!:) Guldvärd! Så nu jävlar ska jag ge järnet!

Ihelgen styr jag och david kosan mot Kiruna ska spendera hela helgen där så det ska bli väldigt lugnt och skönt=) Medans alla andra är och partar men det kommer ju fler helger och jag är inte så speciellt sugen på party!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hoppas ju att ni kommer och hälsar på, du och min svåger så jag får höra det senaste konsumskvallret ;)

2009-02-13 @ 10:42:02
URL: http://sannahagenlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0