Härligt

Åh det är så himla fint väder ute och det blir säkert finare under dagen. Jag vill också vara ute i solen och promenera eller åka längdskidor gu så härligt. Men det där med längdskidorna ska jag prova på här snart hört genom rykten att det är jävligt kul och hur kul hade man inte på tallbacka när man åkte?!=)

Idag är det första dan jag ska jobba på väldigt länge och det känns väldigt skönt att vara tillbaka och få en vardag igen men den här gången ska jag inte jobba ihjäl mig måste lära mig att sa nej nångång, men det är ju väldigt svårt när man är vikarie. Jag menar ju jag ska vara glad att man har ett jobb i dessa tider!=)

Och idag efter jobbet ska jag iväg på laponiakväll måste titta vad dem har gjort iår. Kanske att jag får med mig Ronny han brukar kunna haka på sånt jag vet att Lena skulle ha gjort det men hon jobbar kväll!

Nu ska jag sätta på lite make up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0