Hej där!

Vaknade halv nio av att mobilen vibrerade och tänkte nu har jag försovit mig eller om jag kan komma tidigare. Men det var mitt gamla jobb som ringde och fråga om jag kunde komma och jobba men jag var tvungen att tacka nej men kul att dem tänkte på mig.

Igår var det gudarnas fint väder lite ångets man hade när man skulle jobba 10 tim men måste tänka pengar och med pengar kan man göra en massa roliga saker! Helgen har varit väldigt lugn som fisken jag mesta dels jobbat men jag har också hunnit vara med David lite smått!=)

Nu måste jag storstäda ghela lägenheten usch så tråkigt ibland önskar jag att man hade ett hembiträde eftersom hushållet inte är min stora favorit hatar att laga mat, städa och diska usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0