Brr....!

Verkligen konstigt väder här uppe ena dagen är det plus grader och idag var 25 minus här i kulle jissis höll på och frysa ihjäl och min bil går väldigt trögt när det är kallt kommer knappt upp för backarna med den haha! Såna här dagar vill jag åka till thailand eller det vill jag varje dag!=)
 
Såg hos Ronny ett program från thailand där det var svenskar som jobbade som reseledare gissa om man blev sugen och fara på nått sånt. Fy fan vad kul det hade varit om man hade farit på nått sånt tänk och få vara på borta hela den mörka´och kalla perioden!=)

Ibland blir jag irriterad på mig själv när jag är så himla slarvig och då menar jag verkligen väldigt slarvig jag har glömt bort två tvättstuge tider. Och slarvar bort alla viktiga saker såsom papper och allt möjligt hade inte huvudet suttit fast hade det också varit borta haha!

nu bädden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0