Myskväll.

Verkligen  en myskväll på hög nivå med mina goa vänner. Det var verkligen länge sen vi umgicks allihopa oxh det var riktigt skönt att få vara med dem en kväll och bara slö prata och koppla av som en slags terapi!=) Senaste gångerna vi har varit med varandra har varit när vi ska ut och hur social är man mer varandra där man far ju åt olika håll på engång man kommer dit sen möts man i garderoben så är det alltid.

Men jag har hunnit göra mycket idag också. Hunnit jobba några timmar, fixa&dona till Bella som fyllde år igår men vi var dit idag, varit på stan, hälsat på fammo, ätit middag hos mamma och umgåts.
Plus att jag har hunnit bli blond också men jag måste baar fixa lite till så blir det bra måste ringa svärmor imorgon och höra om hon kan hjälpa mig!=)

Jag har ju även tagit tag i skolan så om ungefär en vecka blir jag en skolflicka igen ska bara läsa upp ett ämne men det känns jävligt bra att man har tagit tag i saken nu iallafall! Så nu jävlar ska jag köra stenhårt!! Peppad till tusen!!=)

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0