Ny vecka!

Idag har jag Ronny varit flitiga och promenerat men det blåste så jävla kallt så vi korta av runden lite grann jag som hade tänkt en långprommis men det kommer ju fler dagar och nu har ju även solen börjat titta fram bortom horisonten så mysigt!:)

Är ledig idag och det är så otroligt skönt. Hela morgonen var jag på helspänn ifall det skulle ringa i telefon och jag måste fara och jobba men det slapp jag:)

Jag har ju förra veckan varit och handlat träningskläder så nu är jag redo för gymet och alla pass jag  har lust att gå på! Så nu är det inga dumma bortförklaringar som gäller utan nu är det bara och köra på!! yeah! Jag är taggad till tusen hoppas min träningspartner är det?!=)

Nu ska jag gå och leka kock ska nämligen prova på en ny maträtt antingen misslyckas jag och då är det katasrof och jag blir sur och ger upp matlagningen för en tid, eller så blir det perfekt!=)

tjopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är taggad till tusen!:) bara jag blir frisk!!

2009-01-12 @ 16:47:12
Postat av: Anonym

Du törs fan inte erkänna att du fick råd av kocken?? ;)

2009-01-12 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0