Konstig dröm!

Drömmde en mycket konstig dröm inatt blev faktiskt lite rädd ländes så verkligt tur att David kom hem imorse och höll om mig haha!
Grannarna har haft bröllopsfest hela natten och där ett tag trodde jag att festen hade flyttats in till oss!=)

Igår jobbade jag kväll sen var jag så trött men hyrde en film som jag såg tre minuter max den var så dålig så jag stängde av och gick och la mig åh gud vad skönt det var imorse att vakna utan väckarklocka!=) Jobbar hela dagen öppnar och stänger men det blir bra med pengar!

Den här veckan kommer jag ha sån ångest att kliva upp när David har semester kommer kännas extra tungt men det är bara att bita i det sura äpplet!

En kopp the nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0