Sommar!

Har inte skrirvit här på ett bar tag. mne jag har inte haft tid eller ork och jag gör inte så spännande saker heller!

Jag har nu börjat på mitt mördar schema och det går bra än så länge har ju bara jobbat två veckor. Jag har iallafall en fritid också det är ju great med lite pyssel går allt!=) Vad har hänt mer då? Jag har börjat promenera nu tre dar inte illa hoppas bara det håller i sig nu. Sen har jag varit  och festivalt och det var grymt kul, vi åkte karusell, drack öl,åt souvas, shake loss i öltältet som aldrig förr, sne begav vi oss till min bil och övernattade där fyra pers men det gick bra vi hade bäddat så fint!=) Haha!

Det har ju varit stekhett här i flera dagar men eftersom jag jobbar heltid har jag kanppt sett solen och när jag väl har varit ledig då har det varit gråa moln det som att solen vet att man är ledig! Men jag känner ju pengar! 

Nu ska jag vänta på David och se om det blir nån middag!

sola lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0