Helgen.

Vart en riktigt lyckad helg var ut på lördan och jag ångrara inte en sekund att jag for ut!:) vi åt  grillat och shaka loss till gamla godingar hos Bellas far sen bär det av till korgen där det var mycket folk och bra go!:) Söndag mådde man som man mådde och jag tänkte aldrig mer så som man alltid säger! Men kul hade jag!

Var igår och gick upp för backhoppan med mamma jissis vad tung det är. Fattar inte hur en del orkar springa upp för den men snart ska jag väl också klara av det slutet av sommaren ska jahg klara der!

Nu ska jag äta jordgubbar!

         

              

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaja..ja jag å lena har tänkt planera nästa vecka...och jag har redan kikat på lite hotell i alanya:)

2009-06-11 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0