Hemma igen!

Vi bestämde oss förra helgen att vi skulle åka till Stockholm! Så i torsdags for vi till Kiruna jag och Bella sov där. Sen hoppa vi på planet på fredag morgon mot Stockholm!=)
Det har varit en toppen helg med shopping,god mat, VÄRMEN vilken hetta trodde jag skulle flyta bort där ett tag så varmt var det!=) Och inte att förgllömma min resepartner!:) Haft sjukt kul!
Det blev inget partjande eftersom man slockande så fort man la huvudet på kudden efter man gått hela dagarna på stan i den värmen, fötterna värkte och var svullna haha!  Glömde ju säga att vi hann ju se vaktparaden också haha!

Men nu är man hemma igen tillbaka till verkligheten! Börjar strax mitt eftermiddagsskift! Nu ska jag väl klara mig hela sommaren påkonsum, nu är det bara att klura ut vad vi ska hitta på till hösten för äventyr en utlandsresa kanske?=)


                              


                      

   Nu jobbet! Ciao

Kommentarer
Postat av: Bella

Fina bilder :)

2009-06-04 @ 11:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0