Tempo!

Helgen gick i ett rasande tempo! Och oj vad jag stressa på fredag  för att jag skulle hinna vara på skolavslutning hinna se studenter springa ut plus jobba hela dagen. Men jag hann  med allt lite övertid bara sen iväg och fika överallt. Hur ska det inte vara när ens egna ungar har skolavslutning,baler, student? Kommer ju få sjukskriva mig en vecka i förtid för att man ska hinna med allt ojoj!

Lördag jobbade jag förmiddag, for hem och tog igen lite sömn! Bestämde mig i all hast att fara ut ändå fast jag inte var på topp men oj så kul jag hade var hemma efter 4 nångång! Men nu blir det lugnt till helgen har varit ut alldelles för mycket men kul har jag haft!:) Jobbar hela veckan och helgen är ännu oplanerad får se!

Nu laga middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0