Torsdag!

Jobbar hela dagen igen! Efter jobbet har jag tänkt bege mig till Fammo och hälsa på sen blir det en promenad runt älven skulle jag tro!=) Försöker ju vaar hurtig men det går inte så bra. Måste ta min cykel från fammo så jag kan börja cykla till jobbet uppför alla backar!=)

Imorgon är det midsommarafton men hallå? var är sommaren just nu känns det mera som höst än sommar skulle inte skada med lite solsken och värme såhär till midsommar!=) Har inget inplanert förutom att jag ska vara barnvakt på lördag men imorgon då? För ett år sen var jag på bröllop och det var det roligatse jag har varit på i hela mitt liv!

Tänk om man skulle äga en stuga!!

Nu kallar jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0