Jadu.

Helg igen eller den är ju snart slut den kom så fort hann inte känna av den kan ju vara för att jag jobbar hela helgen men jag klagar inte! Skönt att göra lite nytta så uppskattar man ledigheten mer!:)
Idag har jag skyndat mig hem från jobbet och snabbt gjort mig lite fest fin eftersom vi skulle på 40 års firande men jag körde så för mig blev det alkoholfritt men nästa gång tar jag nog drinken haha! David sa att han inte skulle dricka men än har han inte kommit hem haha!

Förra helgen var det ju valborg och det är jsukt längesen jag har haft så kul det var verkligen en kombinerad helg med både uteliv,umgänge och jag hann även jobba en dag!:) Plus att jag äntligen fick grilla en korv åh så gott! Och solen var på våran sida en helt fel det!

Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0