Promenix!

Har hunnit vara på två promenader idag! Den förtsa var mer seriös den andra blev en riktig kortis men det duger bättre att röra på sig lite grann. Men typiskt mig att allt gå ut hårt i början sen ids jag inte i två veckor och då är det att börja om från noll igen. Tänk om jag kunde hålla det nu!

Har varit ledig hela vekcna och det ska jag fortsätta med tycker jag är värd det eftersom jag ska jobba hela sommaren plus att jag jobbar som en dåre redan nu! Så den här vekcan är jag en hemmafru men bara för det så betyder det ju inte att jag har hemmet städat och maten på bordet nej! Jag rantar runt mest och är social!=)

Ska ta hand om disken nu!


Söta Pontus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0