En stor röra.

Så ser du ut i vårna lägenhet just nu. Suck återgien suck. Och gissa vems tur det är att städa tralala min tur! Känenr mig inte motiverad men måste ju och för att inte tala om våran tvätt jisiees så är det nån som har lust att städa så är det bara att titta förbi.=)

Är ledig i två dar och det är så skönt för sen kommer jag och jobba varje helg fram till jul iallafall varje lördag men det blir bra med pengar. Ikväll ska vi ha glöggkväll och gissa vad jag längtar vi har köpt vanlig glögg med jag sa att vi kan ju köra med lite spets i heheh!

Ska sen vid tolvb tiden vara på stan med mamma och mina småsyskon och kolla på tomtar på hembygdsområdet det är så mysigt där och där får man verkligen julkänsla.

SEE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0