Haringenfantasi.

Jag har nyss kommit hem från jobbet åh vad det är skönt och sluta tidigt men det är sjukt jobbigt att kliva upp klockan fem på morgonen fattar inte att folk orkar kliva upp så dagligen. Nä det är inget för mig.

Hade ju tänkt tvätta idag men det var upptaget skit också jag som verkligen hade behövt tvätta. Ska iallfall och simma  så skönt sen ska jag hem  laga grekiska biffar och nu håller vi tummarna att det går vägen och blir en god måltid hoppas kan man ju.

Sen får vi se vad som händer tror inte det var nån pardise hotel idag? Jaaa jag har blivit fast vid den  men jag ser inte så mycket tv så nått måste man ju se.  Men David tycker att jag säger så om alla program men jag har lugnat ner mig tro mig förut kunde mna ju hela tablån i huvudet haha!

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0