Helgen som var.

Jobbade hela lördagen kände mig lite stressad eftersom jag skulle sen snabbt till Ronny och börja  festa med dem. Men jag var snabb stämpla ut klockan sju sen handla till bålen lite grejjer och järnet till Ronny och klockan 8 var jag klar!:) Där var jag effektiv. Alla var utklädda förutom jag och Bella jag hade ju tänkt vara pirat men jag orkade och nu i efterhand ångrar jag mig jaja det kommer fler år hehe! Ronny och Lena var flygkapten och flygvärdinna och det var som att man var på ett flygplan shit så likt det var!:)
Krogen var kul men jag har haft roligare men man blir så trött när man har jobbat och den senaste tiden har jag gått och lagt mig vid nio så det har ju sin förklaring. Hann fundera både ett och annat på krogen planera David födelsedags present och allt annat David frågade igår om jag bara har suttit på en stol hela kvällen men det har jag inte hahaha! Man var ju ändå ganska så skötsam inga pinsmaheter iallfall men lik förbannat så är jag blåslgabe och det är inte pågrund av alkoholen jag lovar utan det var nån som ville hjälpa till när Ronny lyfte mig och då föll vi i golvet pinsamt!!!!

Igår var bara en sån där mys dag vi åt frukost vid halv fem och middag vid tio!:) Och låg hela dagen i soffan och kollad efilm efter film skönt man behöver sånt ibland.

Ska snart bege mig mot jobbet jobbar endast fem timmar idag skönt!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0