Hjäääälp.

Titta mig i spegeln igår på jobbet och det var ingen vacker syn kan jag säga alldeles blek och jävlig mörka ringar under ögonen och munsår inte speciellt snyggt. Sen säger alla vad du ser slut ut och trött mm jippie precis vad man vill höra. Tänk om det skulle finnas nån mirakel kur man drack ett glas sen poff är man som en ny människa har kroppen full med energi man kan drömma...

Har vaknat fem imrose av jag höll på att kvävas av min hosta det var ju sådär lagomt kul och sen kunde jag somna om  så jag har kollat nyhetsmorgon och läst lite bloggar men sen somnade jag och sov länge skönt. Har varit på stan och köpt present åt David och hann även med en fika mysigt.

Nu väntar jag på David ska komma hem så vi kan fara till Fammo och äta smörgåstårta smaskens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0