HmmMM!

Hade behövt sova men jag har ingen ro i kroppen så jag sitter här och glor istället. Tänk egentligen vad beroend man är av datorn det är ju helt sjukt jag kan bli helt hispig om jag inte har suttit framför datorn under dagen och vad gör man? Kollar facebook och läser lite bloggare sen läser man nsd och aftonbladet inte så mycket mer... ibland kan man sitta timmar. HERREGUD!!!

Idag har jag jobbat ett sånt där kort skift och det tycker jag om men det blir ju inte så värst mcyket  pengar i slutändan så jag sa att ihelgen kan dem ringa mig om nån blir akut sjuk det hade ju inte skadat om jag var ledig men det är ju jul snart och då ska det ju handlas men inte lika mycket i år.

Tänk snart får man börja dricka glögg och pynta jul här hemma vad roligt jag längtar har redan börjat få lite julstämmning mysigt.

Var och tog en promenad nu på kvällskvisten skönt att gå själv också nångång ha hög musik i örnen och bara gå och gå hade kunnat gå hela natten kändes det som haha!

Godnatt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0