Hör och Häpna!

Julen iår kommer jag inte att fira hemma med min älskade familj. Utan jag och David plus hans familj tar flyget och firar iår i Ängelholm hos hans farmor och farafar och det känns bra än så länge bara lite vemodigt.

Men skulle jag vara hemma skulle jag säkert jobba hela julen så det är ändå ingen skillnad plus att man får åka iväg och ladda sina batterier. Och det behöver jag sammanlagt sen jag tog student för 2,5 år sen har jag haft semester en vecka annars har jag bara varit ledig max fyra dar i streck så det behövs. Nu är det bara att hålla tummarna att det finns flygbiljetter kvar men det skulle väl gå bara man pusslade ihop det.

Förkylningen håller ännu i sig men så länge jag inte har feber eller ont i kroppen tänker jag gå till jobbet och imorgon och på lördag är jag ledig så då går det ju. Bara inte kunderna tror att jag har svinis men det har jag inte.

Nu ska jag dricka Juice.

Sen jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0