Jag bor i mina byxor.

Nu förtiden har jag bara mina träningsbyxor på mig det är så skönt och avslappnad att ha dem. När jag jobbade på Lindex hade man bara på sig fin kläder och det var en ständig press att alltid klä sig fint det var ju inget dem sa men man blev studerad från topp till tå av kunderna och ni kan ju gissa hur mycket man handla där herregud va det gick pengar. Jag är mer en sån där mys tjej som gillar att  ha mössa och träningsbrallor.

Har varit på gymet idag med Lena och det var år och dar sen jag var där men det var riktigt kul och skönt och gå med nån som förstår sig på maskinerna för jag är då helt ute cyklar haha!

Snart ska jag på massage med varm choklad ni kan ju gissa vem som kommer att må som en prinssesa!:) Har ju snary klippkort där så mycket som jag springer där men jag fick så många presentkort och då är det lika att passa på. Sen måste jag handla nått att äta? Men vad? den ständiga frågan.

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0