Jag får panik.!!

Idag är det första advent ovj jag har inte satt upp en endaste julska okej ingen stor ska i det men jag är ju en sån där männikska som håller fast vid traditionerna eller förösker gör adte så gått det går iallafall. Och varenda granne har satt fram jul utom vi!!! David tycker att det inte är en stor sak men jag stör mig på det!! Fjantigt jag vet!!

Våran lägenhet ser ut som ett bobnedslag det är IKEA påsar oöverallt och tvätten har vi inte vikt in än och ja suck det ser förjävligt ut. Men imorgon är jag på G!!

Helgen då? I fredags for jag till happis med Ronny och hans family var på alla diverse affär så man var ju slut innan man hade kommit till IKEA men det blev shopping men inte så mycket ändå och tur var ju det. Nöd och näppe fick vi in allt i bilen var och hälsa på hans morfar också.

Lördag upp och jobabde kännde mig lagomt sliten ögonen rann och var röda såg ut som att jag had evarit på världen sparty men icke hade bara varit på IKEA. För till Ronny efter jobbet dem skulle ut på stan på öltältet så jag betsämde att jag följer med nykter vad ska jag göra hemma i min ensamhet?! Jag kom ändå in gratis så det var ju lugnt kul och kolla på alla människor men man känner sig som en tråk pelle haha! Samlade ihop gfolket och for hem har somant tre inatt och upp på jobbet igen.

Sammanlagt har jag sovit tolv timamr ihelgen vilket är på tok för litet för mig och ögonen håller på att trilla igen vilken sekund som helst!!.

By the way jag tror jag ska färga håret mörkt eller inte så mörkt bara nån nyans mörkare?!

Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0