Liten&skör.

Så kände jag mig igår alldelse ynkling. Bytte skift igår så jag jobbade förmiddag istället för eftermiddag fråga inte varför för jag avskyr att börja klockan sex!! Men tänkte det kunde vara kul och äta middag hem nångång med sin käraste!=) Men det var välidgt dumt så här i efterhand eftersom jag är så känslig får jag inte min sömn eller har slarvat med maten får jag migrän och det fick jag igår så det vara bara att gå hem från jobbet och sova i fem timmar sen kändes det bättre men var fortfarande trött så jävla trött.

Idag jobbar jag sex timmar sen har jag helg det ska bli så skönt ska enbart ta det lugnt ska på spa hemma hos mamma här under helgen och bada badkar har inte gjort det evgiheter. Fundera på om jag ska ta en promenad nu?!

tjoo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0