Stolt.

Igår var jag verkligen en stolt bagare kan jag lova er. David fyllde ju år irgår och jag har tänkt baka hela helgen men jag har inte haft ork men så igår fick jag orken så klockan tre började jag baka och gästerna skulle komma efter fyra ja jag vet sista sekunden som alltid men det allt flöt på bra och det blev rikigt lyckat dem frågade till och med efetr recept!:) Tänkt där ett tag att nu ringer jag och säger upp mig och blir hemmafru på hel tid men jag ångrade snabbt det hehe! Men ni som känner mig vet att jag avskyr allt som har med bakning och matlagning att göra men igår var det the moment haha!

Jobbar en lugn vecka endast 18 timmar på hela veckan men jag behöver det så jag får motivationen tillbaka och börjar se piggare och gladare ut. Var på mitt gamla jobb iugår och handla och dem tyckte jag såg så glad och lycklig kul och höra!:)

Förkylningen är ännu kvar haft det nu över en vecka och det verkar inte släpp jag blir galen men idag ska jag bege ut mig på en promenad kanske dumt men jag blir tokig på att inte röra på mig nog för att jag ska jobba idag och där får man sin motion haha!

Ha en trevlig dag

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0