En liten tripp!

Jag och Ronny for imorse till Kiruna en liten avstickare så här mitt i vardagen. Det är ju inte dirket Luleå men det duger för oss är inte ute efter att shoppa utan bara ha kul sen är det ju ett litet plus om man får med sig nått därifrån vilket inte brukar vara så svårt för mig hehe!

Vi spenderad där hela dagen och detta har alltås hunnit hända. Det första jag gjorde när vi kom dit var att jag drog en vurpa mot tegelvägg och det gjorde ajaja som tur var det inte vänster arm som jag tog i emot med (sprutan). sen var vi på lekia och tittade där och då välter en hel hink med kvastar så Ronny hoppar in och rättar till det. Sen var vi nästan med om en krock det var riktigt nära men som tur hade jag inte hög hastighet och det var inte mitt fel det fick jag medhåll av Ronny han hann även filma det av någon slump?!
Sen fick jag exytraknäcka lite på coop i Kiruna och förklara att lösgodiset blir billgare när man drar medmera kortet vilket jag har förklarat x antal gånger här på coop. Det första jag sa till Ronny när han hoppade in i bilen var att VÅGA rör vänster arm och jag skriker jag ska inte det sa han. Och vad tror ni han gör? Jo när vi är mitt i  på stan så ska han min arm som stöd då han ska skriva på en lapp och då väljer han vänster arm jag bara skrek till och gubben som kom i mot os shoppa till haha! Men dem som har tagit vaccinet vet hur ont man har det är inget att leka med.

Btw jag var ju lite små krasslig igår höll ju på att överväga om jag skulle till jobbet eller ej men jag gick och jag hann vara där i två timmar sen gick hem hade verkligen ingen ork i kroppen och mådde inget vidare men jag ångrar inte att jag tog den imorse var jag fit for fight igen och hellre är ju sjuk i ett dygn än i flera veckor och man vet inte om man kommer levande ur den nä nus ka jag inte vara så drastisk.

Jo jag glömde ju berätta köpte ett jätte gott the idag tutti frutti och den smakade himmelskt gott! Köp den och jag lovar ni blir inte besvikna.

sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0