Jisssies!

Var igår med lena och Ronny och lunchdejta vi var på Nittaya och käka guu så gott det var mums.!:)
Var även och inhandla nya gardiner och en ny duk till köksbordet så nu måste jag bara köpa ny blomkrukor och så tror jag att jag ska köpa nån sån där schablong (stava) som man klistrar på vägen med nå snyggt motiv.=) David han bara suckar åt mig när jag vill ha nytt bara för att man har köpt nya gardiner men killar haha!

Ska idag på arom inpackning dem ska skrubba hela kroppen och inpacka den så sen är jag redo och möta vintern med en återfuktad hy. Hoppas bara min uggs kommer idag också. Jag föll för trycket så nu har jag också ett par uggs som resten av gällivare har jaja haha!

Nu ska jag äta lite frukost sen ut på en långpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0