Måndag morgon.

Jag blir så frustrerad när inte top bostäder har mer lägenheter att lägga ut på nätet ynka två stycken hade dem den här veckan och den ena var på forsheden och där kan dem se sig i stjärnorna att jag ställer mig i kö! Okej, jag ska vara nöjd jag bor i en egen lägenhet den är jättefin och mysig och jätte fint område men den är i kullen och kullen i all sin ära men det är så långt överallt man måste alltid ta bilen när man ska nånstannas fast man bara ska ut och promenar med nån måste man ta bilen och det stör mig.

I torsdags var det sista anmälningsdan på högskola och som vanligt satt jag där och kika på olika utbildningar. Och då mitt i allt blev jag förbannad på mig själv hur dum kunde jag vara som inte började natur eller samhälls tänk då hade man inte behövt plugga på komvux utan bara skicka in ansökningen och vänta på att få besked!!!! Nu måste jag börja läsa upp olika ämen okej det är bara två men ändå. Jaja, jag hade tre roliga år så jag ska vara nöjd.!

Ska strax bege mig mot Coop och jobba lite grann bara fem timmar och det tackar jag för sen måste jag hem och laga mat ocksånt kanske att jag tar och plantera om mina blommor har tänkt göra det ett tag nu.

Nu frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0