Söndag igen!

Jag har varit ledig hela helgen och det är verkligen kors i taket vet inte när sist det hände hello arbetskåtamänniska. Körde Ronny igår på jobbet och jag var rastlös och frågade vad gör man på en lördag utan att man jobbar eller håller på att förbreda sig för utgång? Man tar det tydligen det lugnt och det var välbehövligt jag vet inte när sist jag har gjort måste ha varit i sommras nångång.

Var med Ronny på Coop igår och handla ost och kex plus chips vi for hem till han och tittad nån film på fyran men jag råkade visst somna så det var bara hem och kasta sig i sängen. Har somnat pinsamt tidigt hela helgen fredag tog ju ändå priset somande vid nio alltså missade jag idol men åldern tar väl ut sin rätt haha!

Håller på att funderar fram och tillbaka om jag ska ta influensa sprutan eller inte men jag måste väl ta den och eftersom jag är i riskgruppen är det väl bäst men jag har lite dåliga vibbar av såna sprutor eftersom jag ändå alltid har blivit jätte sjuk ändå men det här är ju lite annat.

Var ute på en riktigt långpromenad och guu så härligt det var ute.

Nä nu är det bara att lägga sig i sängen och sova upp klockan fem:/

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0