Undebara snö!

Åh det är så härligt när det har kommit en massa snö åh vad kul. Men igår kom det lite väl mycket på en och samma gång vilket orsakade trafik kaos minst sagt och det var som att man bodde i Stockholm för ett tag.

Igår när jag skulle hem från jobbet så börjar jag köra och jag känner att den håller på att dö vilken sekund som helst jag blev så upprörd och tänkte nu skiter jag i det här far långt in i skogen och lämnar den där. men jag hällde i lite T-röd och vipps var den bra igen det hade nog blivit en ispropp men typsikt mig att tro det värsta.

Just nu är jag så inne jobb så jag bara tänker jobba jobba hela tiden eftersom nu jävlar ska jag tjäna pengar plus spara spara som en tok. Blir sur på mig när jag har slösat så mycket pengar i sommras det är ju sjukt. Och då har jag inte gjort nå speciellet heller jajaj.

Idag ska jag hämta min lillasyster från skolan. Får se vad vi hittar på tänkte om man skulle prova på bakning kanske chokladbollar lätt och enkelt. Har ju sån lust att prova på och baka bullar men jag vet inte.

Och sen senare ikväll ska vi till Erika och fika hoppas att hon har smörgåstårta mums!

Nu ska jag rensa upp här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0