Yeyeye!

Var igår och tog den där sprutan och vilken kö det var för det första var hela vårdcentralens parkering full med bilar sen fick man stå och köa i en timme tillslut var det min tur på dagen mådde jag jätte bra åh vad skönt tänkte jag jag slapp biverkningarna efetrsom jag har hört att folk har fått dem på engång. Men vilken natt  har haft on i varje muskel hela natten och frysit så jag har till och med väckt David och det enda jag ville göra var att ta alvedon men det får man inte.

Känner mig nu också hängig och matt men ska ändå prova på och jobba känns så dumt att vara hemma från jobbet för lite sånt men men. Jag ångrar ändå inte att jag tog sprutan för jag heller lite småsjuk än att man ska ligga på dödsbädden okej kanske lite överdrivet men ni fattar.

Nu frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0